♥2007 Világbajnoka♥
♥2007 Világbajnoka♥
~Bejelentkezés~
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
~Névnapok~

 
~Menü~
 
~Számláló~
Indulás: 2008-04-26
 
~What's the time?~

 

 
~Hányan vannak most a portálon?~

 

 
~Fordítás~
 
~2008~
 
~2009~
 
~Következő verseny~
 
~Ferrari~
 
~Top Affi~

Kimi - Vettel

Heikki Kovalainen

Kimi Räikkönen

Lewis - Kimi

Eklemovic Nikola

Christian Klien

Andy Roddick, Fernando Verdasco, Gilles Simon

 
~Cursor~
Free FINLAND MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
 
~Kódok~
 
~Honnan jöttetek eddig?~
free counters
 
~2008 (Kanada - Német )~

Kanada GP

Remélem, hogy Kanadában kiegyensúlyozott lesz minden.

 

Monacot magunk mögött hagytuk: ez egy iszonyatosan nagy ütés volt, de már semmit nem tehetünk. Nagyon sok problémám volt, hogy megtaláljam a tökéletes tapadást a vizes aszfalton, és ki kellett találnunk, hogy hogyan történhetett ez meg, ugyanis általában szeretek ilyen körülmények között vezetni.

 

Egyáltalán nem tetszett, hogy 9. lettem, pontok nélkül. Ez volt a szezon első hétvégéje, ahol nem tudtam pontot szerezni, és nem lehet még egy ilyen, mert a világbajnokságért folyó harc rendkívül szoros.

 

A Kanada GP-re való különleges felkészülést az elmúlt napokban Le Castellet-ben hajtottuk végre, ahol elvégeztünk néhány tesztet. Sajnos esett az eső, így nem nagyon sok mindent tudtunk csinálni, de most mindannyian azonos szinten vagyunk. A Ferrarinak jó hagyományai vannak Kanadában, és azt várom, hogy nagyon kiegyensúlyozott lesz minden. Az időmérő sokkal sokkal fontosabb, ezért is alapvető dolog, hogy a hétvége kezdete óta nagyon jól dolgozzunk, hogy megfelelő autó legyen tökéletes beállításokkal.

 

Monacoban a távolság nagyon kicsi volt, és az első 5 autó között a távolság 2 tized volt. Montreálban a stabilitás nagyon fontos, főleg fékezéskor és kanyarodáskor. Az F2008 a tavalyi autóhoz viszonyítva sokat fejlődött ezen a téren. Nyilván várnunk kell a pénteki első szabadedzésig, hogy bebizonyosodjon. Nem emlékszem olyan versenyre, ahol nem lett volna semlegesítve, és remélem, hogy most vasárnap is ilyen nagydíjunk lesz. Ha ez történik, akkor nagyon óvatosnak kell lennünk a stratégiával az egyensúly miatt. A jelenlegi szabályok mellett a szerencse nagyon fontos hasonló körülmények között, ha győzni akarsz. Nos, reméljük, hogy ha a Safety car bevetésre kerül, akkor az a számunkra ideális pillanatban lesz.

 

Már a szezon kezdetekor azt mondtam, hogy remélem a bajnoki cím az utolsó percben fog eldőlni. A szezon harmada eltelt, 35 pontunk van és a második helyen állunk. Többé-kevésbé erre számítottam. Semmit nem nyertünk még meg és semmit sem vesztettünk el. Nincs okunk pánikra Monaco után, mivel a tavalyi szezonhoz képest jobban állunk. Semmit nem fogok változtatni a hozzáállásomon a következő hétvégét illetően.  A célom, hogy győzzek és a legjobbat nyújtsam.

Kanada GP - Egy keserű meglepetés

Egy keserű meglepetés és csalódás volt ami Kanadában történt. Nem tudom elhinni, hogy valaki neked tud menni, amikor a piros lámpánál állsz egy másik kocsi mellett. Nem tudom elhinni, hogy nem látta a piros lámpákat, sőt mi több, a két álló autót.

 

A részemről, Hamilton megérdemelte a büntetését. Franciaországban, a következő versenyen 10 helyet fog veszíteni, és legalább ez nem fogja megkönnyíteni a dolgát.

 

Nyilvánvaló, hogy elvesztettünk egy jó eredményt Kanadában. A boxkiállás előtt éreztem, hogy az autó sebessége nagyon jó. Meg tudtuk volna nyerni a versenyt, vagy legrosszabb esetben a második lettem volna.

 

Szombaton volt egy kis nehézségünk az időmérőn a fékezéssel a pálya felülete miatt és egy picit a verseny elején is. A bal első kerék elkezdett szemcsésedni, de amint jól működtek az első kerekek, a sebességünk jó volt.

 

A Safety Car előtt miénk lett a verseny leggyorsabb köre, azután volt egy nagyszerű boxkiállásunk, így előrébb hoztuk magunkat a versenyben.

 

Kész voltam arra, hogy harcoljak, és legyőzzem Kubicát a piros lámpa után, de ez sosem történt meg. Ehelyett jött Hamilton, és a versenyünknek annyi lett.

 

Nem vagyok mérges, csak csalódott, meglepett és frusztrált egyben. Tudta, hogy piros a lámpa. Balesetek történhetnek, de nem két álló autóval.

 

Most 7 verseny már eltelt, és egymás után kétszer volt rossz eredményünk. Ez olyan valami, amit senki nem tud megjósolni. Nyilvánvaló, hogy a pozíciónk már nem olyan erős, de ez nem a világ vége a számunkra. Még nem vesztettünk olyan sokat.

 

4. vagyok a bajnokságban. Tavaly is ugyan ebben a helyzetben voltam, és mint akkor is volt, még hosszú idény áll előttünk.

 

Az jó volt a számunkra, hogy Kubica nyert Kanadában. Gratulálok neki a maximális pontokhoz. A számunkra jobb, hogy ő kapta meg a 10 pontot, és nem a fő riválisaink, akik most így 3 ponttal vannak előttünk.

 

A BMW minden alkalommal ott volt, és mindig pontot gyűjtött. Ha valami rosszul jön össze nekünk, akkor ők ott vannak, hogy átvegyék a vezetést. Nem nagyon aggódom miatta, de nyilvánvaló, hogy ha tovább folytatják a pontgyűjtést, akkor nehezebb lesz őket megfogni a bajnokságban.

 

De nagyon jó érzéseim vannak az autóval kapcsolatban. Hamarosan ismét nyerni fogunk. Most olyan pályákra fogunk menni, ahol a hétvége kezdetétől fogva jónak kellene lennünk.

 

Monaco és Kanada már a múlt számomra. Azóta, hogy kiszálltam az autóból a baleset után, Kanada már csak a múlt volt nekem, és csak Franciaországra koncentrálok. Tavaly nyertünk ott, és a legjobbat fogjuk nyújtani, hogy ismét nyerjünk. 

Francia GP előtt

Nem emlékszem, hogy mikor vágytam ennyire a győzelemre, mint most. A csapat olyan jó autót épített, hogy harcolhatunk minden egyes futamon a győzelemért.

 

Nos, ez nem volt így egy ideje. Különböző problémák miatt az elmúlt néhány versenyen elég sokat szenvedtünk.

 

Természetesen soha nem tekintek vissza, és mindig leállítom magam, ha azokra a rossz dolgokra akarnék gondolni, ami a legutóbbi versenyen történt. Nem hoztam őket haza. Az csak idővesztegetés lenne, mivel nem tehetek semmit, hogy megváltoztassam az eredményt.

 

Jobb, ha a következő versenyre fókuszálok, így jobb eredményt érhetünk el.

 

A legutóbbi két verseny különböző okok miatt csalódás volt. Ennek ellenére úgy érzem, hogy a Ferrari nagy előrelépést tett ezeken a pályákon a tavalyi évhez viszonyítva. Csak kár, hogy a pontok nem tükrözik ezt. Ennek ellenére úgy érzem, hogy versenyképesek leszünk a következő utcai pályákon Valenciában és Szingapúrban is.

 

Most visszatértünk Európába, és leginkább azokon a pályákon fogunk versenyezni, amelyre ez az autó készült.

 

Senkinek nem kellene azt hinnie, hogy a Ferrari nem fog többet nyerni. Nyilvánvaló, hogy vesztettünk néhány pontot, de ez minden. Az az érzésem, hogy Magny-Cours egy másik történet lesz. A sima útfelület, a nagyon kihívó kanyarok és az irányok gyors váltakozása a legjobbat fogja kihozni az autónkból.

 

Tavaly ez volt az a verseny, ahonnan az én szezonom igazán elkezdődött. Mint tavaly, most is szükségem van a pontokra, mivel az elmúlt két versenyen nem tudtam egyet sem gyűjteni. Mindig is élveztem a pályát, és ez illik a Ferrarihoz, mivel aerodinamikailag nagyon jó autónk van.

 

Úgy érzem, hogy a Ferrarinak nagyon versenyképesnek kell lennie ezen a pályán, és egy kettős győzelem –mint amilyet tavaly elértünk- az, amiért keményen dolgozunk.

 

Minden verseny fontos a bajnokság szempontjából. 1 pont is nagy különbséget jelent, mint ahogy ezt láttuk tavaly. Szoros és kemény lesz ez az év is, így ismét minden pont számítani fog.

 

Kubica most vezeti a pilóták pontversenyét, és a szezon legutóbbi futamait megnézve ő mindig szerzett pontot, így ő és a BMW erős lesz a bajnokságban. Most Hamilton 10 hellyel hátrébbról fog rajtolni, de soha nem becsülheted alá a McLaren potenciálját. Nagyon keményen kell harcolnunk, hogy magunk mögött tartsuk őket.

 

Folyamatosan vannak új fejlesztéseink. A csapat határozottan dolgozik. De a többiek is.

 

Volt egy kis időm pihenni, de promóciós munkák miatt elfoglalt is voltam. Jó volt, hogy el tudtam tölteni egy kis időt a barátaimmal a tengerparton, és meg tudtam nézni néhány focimeccset is. Nincs kedvencem, de egy jó meccs mindenképpen élvezetes. Mint egy futam!

 

Francia GP - Lángoló verseny

 

Nyilvánvaló, hogy ez egy kihívásokkal teli verseny volt. Nem tudom, hogy boldognak vagy inkább csalódottnak kellene lennem azok után, amin keresztülmentünk vasárnap. Most boldog vagyok az eredménnyel, és szerintem csak ez számít.

 

Problémamentes szabadedzéseim voltak pénteken és szombaton, és az autó egész hétvégén nagyon jó volt. Egész végig olyan jó érzésem volt az autóval kapcsolatban.

 

Megszereztem a pole pozíciót, és a Q3-ban a második gyorskörömben 4 tizedmásodperccel gyorsabb voltam, így ha befejeztem volna azt a köröm, akkor még gyorsabb lettem volna.

 

Ez volt a Ferrari 200. pole-ja. Büszke vagyok, hogy részese lehettem ennek a nagyszerű csapatnak a történelmének, mint tavaly, amikor megszereztem a Ferrari 200. győzelmét Kínában.

 

Ezt a versenyt is meg akartuk nyerni. De sajnos a számomra a verseny két részre szakadt.

 

Jól rajtoltam és a kezdetektől fogva nyomhattam, és kiépítettem egy kényelmes kis előnyt Felipével szemben. A verseny felénél hirtelen erőt vesztettem és észrevettem, hogy a kipufogórendszer hiányzik. A jobb oldali tükörből láttam a lógó alkatrészt.

 

Attól kezdve nagyon meg voltam győződve, hogy nem tudjuk befejezni. Az utolsó körbe nagyon úgy nézett ki, hogy teljesen meg fog állni, szóval nagyon boldog vagyok, hogy végül 2. lettem.

 

El kell ismernem, hogy sosem volt még ilyen jó a kockás zászlót látni. Még egyszer bebizonyítottuk, hogy sosem szabad feladni.

 

A csapat még mindig nem tudja pontosan, hogy mi történt. El fognak végezni néhány tesztet, de nehéz lesz a kipufogó nélkül, és egy olyan motorral választ találni, amely a verseny felétől kezdve ilyen megerőltetésnek volt kitéve.

 

Nyilvánvalóan nagyon csalódott vagyok, hogy nem nyertem meg ezt a nagydíjat, amikor minden jól ment, és ki tudtam építeni egy kis előnyt az elején. De, hogy a pozitív oldalát is nézzük a dolgoknak, ez egy nagyszerű teljesítmény volt a csapat szempontjából, és szereztem 8 pontot, amikor elég nagy volt az esélye annak, hogy egyet sem fogok.

 

Most közelebb állok a bajnokságot vezető emberhez, mint Kanada után. Szóval most mindannyian sokkal jobban érezhetjük magunkat.

 

A bajnokság nagyon szoros, mivel 10 ponton belül van az első 4 ember. Még nem vagyunk túl a bajnokság felén, szóval még sok pontot szerezhetünk. Tavaly ilyenkor húszpontos hátrányban voltam.

 

A Ferrari Silverstone-ban is nagyon versenyképes lesz. A héten minden csapat tesztelni fog ott, kipróbálunk néhány új alkatrészt és felkészítjük az autót a hétvégére.

 

Nagyon szeretem azt a pályát és kedves emlékeim vannak tavalyról. Igazán nagyon kihívó, ha olyan autóval mehetsz oda, amellyel igazán harcolhatsz az első helyért. 

 

Brit GP - Mintha haza mennék

 

Mindig nagyon jó érzésekkel megyek Silverstone-ba. Ez egy nagyszerű hely a versenyzésre. Valahogy ez a pálya már a kezdetektől fogva jó a számomra. A Formula Renault-val versenyeztem itt először, ez volt a kedvencem, mert igazán gyors és megerőltető.

 

Amikor Silverstone-ban nyersz, az valódi élvezet. Mindent tökéletesen kell csinálnod. Nyertem itt a Formula Renault-val is, és tavaly a Ferrarival is.

 

Az sokat segít, ha versenyeztél már rajta a Forma 1 elérése előtt is. Silverstone a naptár egyik leggyorsabb pályája és nagyon kihívásokkal teli, különösen egy Formula 1-es autóban ülve. Azok a „folyékony” kanyarok mindig nagyon kihívóak.

 

Nem tudom, de nekem mindig van valami nosztalgikus érzésem, amikor ide jövök. Élvezem a hétvégét akármilyen is legyen az időjárás. Legalább az egyforma mindenkinek.

 

A múlt héten teszteltünk Silverstone-ban. Nagyon zsúfolt volt, ezért elég nehéz volt új dolgokat kipróbálni. Ennek ellenére úgy érzem, hogy tettünk néhány apróbb lépést előre. Az autó végig erős volt.

 

Tavaly nagyszerű versenyünk volt itt. Nyilvánvaló, hogy idén is ugyanezt az eredményt szeretném elérni! De az időmérőn elkövettem egy kicsi hibát, mivel túl szélesre vettem az utolsó kanyart. Elvesztettük a pole-t, de ha megnézed Hamilton idejét üzemanyag-korrigáltan, még akkor is gyorsabb voltam.

 

Amint tiszta levegőm és pályám volt, nyomni tudtam.

 

Figyelembe véve a múlt heti teszteket, a Ferrari és a McLaren közötti csata ismét nagyon szoros lesz. Ebben semmi új nincs a számomra. Mindkét csapat mindig is nagyszerű autót épített Silverstone-ra.

 

Valószínűleg ismét tizedmásodpercek fognak dönteni. Az biztos, hogy a pole-ért fogunk harcolni, ám ezúttal a pálya minden egyes szegletét ki kell használnunk ennek érdekében.

 

Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy megszerezzük a pole-t, mivel könnyebb kontrollálni a dolgokat, ha vezeted a versenyt, ahogy Magny-Cours-ban is láthattuk.

 

Nem nyertem, de ezt már magam mögött tudom. Nagyon pozitív gondolatokkal megyek a Brit Nagydíjra, mivel nyernem kellett volna Franciaországban. A csapat mindent megtesz, amit csak tud, hogy ne forduljon elő az, ami Magny-Cours-ban előfordult a versenyen.

 

A szezon eléri Silverstone-ban a félidőt. Voltak hullámhegyek és hullámvölgyek, mint ahogy az minden évben lenni szokott, de nyilvánvalóan jó pozícióban vagyunk, hogy a bajnoki címért harcolhassunk.

 

Remélhetőleg a szezon második felében több győzelmet szerzünk, mivel úgy érzem, hogy a Ferrarinak egy nagyon jó autója van, amellyel harcolhatunk a győzelmekért és a bajnoki címért.

 

Brit GP - Tévedés és csúszás de vezetés

 

Nem nyertük meg a Brit Nagydíjat, de az biztos, hogy nem is vesztettünk sokat. Nyilvánvalóan ez megint egy nehéz verseny volt a számunkra. Azt vártuk, hogy nem fog többet esni az első boxkiállásunk után. De esett, és én kint voltam a totálisan rossz abroncsokon azon a 9 soha véget nem érő körön át.

 

Nem tudom, de valószínűleg még sosem vezettem ennél rosszabb körülmények között F1-es autót. Igazán nehéz volt a használt esőgumikon abban a szakadó esőben.

Nagyon lassan mentem, ennek ellenére az autó újra és újra felült a vízre. Nem tehettem semmi mást, csak vártam és reménykedtem, hogy ne történjen semmi, és tovább tudjak menni.

 

Ismét nem adhattam fel. Sikerült továbbmennünk, és miután visszaszereztem az irányítást az autóm felett, elkezdtem üldözni az embereket. Jó érzés volt a pontokért harcolni és a pozíciómon javítani.

 

Nagyon jó kis csata volt a 4. helyért Fernando Alonsoval. Nyilvánvalóan fontos volt megszerezni a pontot, de nem kockáztathattam túl sokat. Végül megelőztem őt, és boldog vagyok az eredménnyel.

 

Összehasonlításképpen mehetett volna azért rosszabbul is. Megvolt a sebességünk a győzelemhez, ehhez kétség sem férhet, de az első kiállás után meghoztunk egy rossz döntést.

 

Megvitattuk, és azok alapján az információk alapján, amelyek szerint az eső néhány perces lesz, elhatároztuk, hogy nem cserélünk kereket, ennyi.

 

Az eső majdnem rögtön jött, és ezért kellett olyan drámai módon lassítanom. Úgy éreztem, hogy az eső örökké tart.

 

Egyébként az egész hétvége nehéz volt. A teszten úgy éreztük, hogy az autó nagyon jó, de pénteken valahogy teljesen más volt. Sikerült egy kicsit javítanunk az időmérőre, de a szél nagyom megtréfált minket a Q3-ban. Örültem a 3. helynek.

 

Jól rajtoltam. Kerestem a helyet, hogy megelőzhessem Kovalainent és Webbert, de aztán Mark balra jött és lassítanom kellett, mert nem volt hova mennem. Hamilton is erősen rajtolt, így vesztettem egy helyet vele szemben.

 

Aztán még az első boxkiállás előtt megvolt a hétvégénk legjobb sebessége, és úgy tűnt, hogy minden jól működik. De a sötét felhők ismét jöttek, és annyi volt.

 

5 pontot szerezni és döntetlenül vezetni a bajnokságot jó érzéssel tölt el. 4  sikeres versenyt futni, mint amilyen volt is és még mindig a vezető helyen lenni nagyon nagy lelkesedést ad nekünk.

 

A legfőbb dolog, hogy folytatni tudjuk és a következő versenyre fókuszálunk pánik nélkül. Tudjuk, hogy győztes autónk van. Csak szükségünk van egy hétvégére problémák nélkül.

 

Most a Német Nagydíjra tesztelünk Hockenheimben. Még sosem vezettem ott Ferrarit és ez egy új élmény lesz. De, ahogy már mondtam, a mi autónk minden pályán erős.

 

Megint vissza fogunk vágni!

 

Német GP - Jó formában

 

 

Ezek a versenyek Németországban sosem úgy alakultak, ahogy reméltem. A múltban egyik versenypálya –sem Nürburgring, sem Hockenheim- sem volt túl kedves hozzám. Mindkét pályát szeretem és mindig is versenyképes voltam itt.

 

Úgy gondolom, hogy a németországi fénypontjaim a pole pozícióim. Soha nem szereztem pontokat onnan, így jobb lesz, ha megváltoztatjuk az irányt.

 

Már sokszor vezettem a versenyt Németországban, de aztán mindig valami elromlott, mint tavaly a Nürburgringen, ahol megszereztük ugyan a pole-t, de sosem fejeztük be a versenyt.

 

Most Hockenheimbe megyünk. Ez lesz az első nagydíjhétvégém itt a Ferrarival. Emlékszem az utolsó versenyre ezen a pályán két évvel ezelőtt. Ferrari kettős győzelem volt, én pedig a harmadik voltam a pódiumon.

 

A múlt héten egy nagyon produktív tesztünk volt, és kipróbáltunk különböző alkatrészeket. A köridők alapján ismét nagyon szoros lesz, de úgy érzem, hogy a Ferrari nagyon versenyképes lesz és a győzelemért fogunk harcolni.

 

Remélem, hogy meleg lesz. Általában Hockenheimben nagyon meleg van, és mindenkinek problémája van az abroncsokkal.

 

Hozzánk nyilvánvalóan a meleg időjárás passzol. Az autónk jobban szereti a meleget és a hosszú szakaszokat, az nem olyan kemény az abroncsoknak sem. A hüvelykujjaimat az ég felé fordítom, hogy Hockenheimben igazi nyári időjárás legyen.

 

Hockenheimben nehéz előzni, de nem szól minden az időmérőről. Persze, nyilvánvaló, hogy megkönnyíti az életed, ha elölről rajtolsz és szabad a levegő.

 

Mindig is azt mondtam, hogy a bajnokság nagyon szoros lesz. A 3 legutóbbi nagydíjon olyan pozícióban voltam, hogy megnyerhettem volna őket, de különböző okok miatt a dolgok nem így alakultak. De ilyen a versenyzés, és biztos vagyok benne, hogy a győzelmek hamarosan ismét jönni fognak.

 

Úgy érzem, hogy a szezon második fele nagyon szoros lesz, és minden egyes pont lehet az a különbség, amely eldönti, hogy ki a bajnok, ahogy az tavaly bebizonyosodott.

 

Most ez még egyenletesebb, mivel a három vezető döntetlenül áll. Nyilvánvalóan nagyon érdekes folytatni a harcot, és figyelni, hogy ki kicsoda a következő futamon.

A teszt alatt nagyon jó érzésem volt az autóval kapcsolatban. Úgy hiszem, hogy mind az autó, mind a pilóta jó formában van a hétvégére. Igazán szükségünk van a győzelemre.

 

A múlt héten a teszt után az a megtiszteltetés ért, hogy az EU Kongresszusának dolgozhattam, és részese lehetettem a fiatal autósok biztonsági programjának a bemutatásának Brüsszelben. Nekünk, autóversenyzőknek példát kellene mutatnunk a fiataloknak, és megmutatni, hogy milyen fontos, hogy óvatosak legyenek közlekedés közben, tartsák be a szabályokat és mindig használják a biztonsági övet.

 

A gyorshajtás csak a versenypályákon megengedett.

 

Remélem, hogy az üzenet átment. Nagy hülyeség kockáztatni saját magad és mások életét a semmiért.

 

 
~ÉLŐ KÖZVETÍTÉS~
 
~Rejtvények~
 
~Videók~
 
~Képek~
 
~Extrák~
 
~Kimi Blogja~
 
~Kimi Räikkönen~
 
~Fórum~
 
~Szavazás~
Mióta kedvenced Kimi?

Már Sauberes kora óta
McLarenes kora óta
Ferraris kora óta
Amióta világbajnok
Amióta bejön nekem
Nem is kedvencem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
~Honan jöttök a honlapra?~

 ip-location

 
~Névkérő~
 
~F1 Racing~
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!